Субота, 21.09.2019, 08:16
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Категорії розділу
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Спаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Спаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Конституція


Розділ 1.Загальні засади

Стаття 1. Спаська загальноосвітня школа І-Ш ступенів здійснює свою діяльність на основі принципів: суверенності, єдності, та взаємозв'язку школи з усіма сферами життя народу, вихованні на засадах класичної та народної педагогіки, демократизації шкільної діяльності, гуманізмі.

Стаття 2. Основні завдання школи;

·       працювати над підвищенням престижу знань, заохочувати учнів до навчання; виховувати свідомого громадянина правової суверенної України, формувати повноцінну особистість з міцним здоров'ям і розвиненим почуттям національної гідності, здатну творчо мислити і активно діяти відповідно до положень Всесвітньої декларації прав людини, Конституції України, Законів України;

·       забезпечити відповідний рівень освіти і виховання молодого покоління;

·       забезпечити розвиток усіх духовних сфер особистості: емоційної, інтелектуальної,

·       вольової;

·       сформувати екологічну культуру, милосердя, повагу до людей інших національностей, терпимість, шанобливість до батьків;зміцнювати волю, уміння володіти і керувати своїм організмом;сприяти правильному обранню майбутньої професійної діяльності.

Стаття 3. Основні вимоги до змісту освіти:

·       відповідність змісту освіти загальним законам розвитку і системам відносин людини з людиною,природою, суспільством;

·       оптимізація навчального навантаження,виховання та самовиховання;поєднання навчання із суспільно корисною та продуктивною працею;високий рівень знань;забезпечення умов для наукової, технічної та художньої творчості.

Стаття 4. За основу педагогічного процесу береться наукова та народна педагогіка. Найважливішим законом педагогічного процесу визначається насамперед взаємодія трьох його основних чинників (учителя, учня, змісту освіти), спрямованих на всебічний розвиток людини ж особистості - найвищої цінності суспільства і держави.

Стаття 5. У Спаській ЗОШ визнається і гарантується самоврядування.

Стаття 6. Державна мова - українська. Мова школи - російська.

Стаття 7. Усе шкільне майно є власністю шкільного колективу. Кожен має право користуватися всім майном і дбати про його збереження.

Стаття 8. Санітарні умови повинні відповідати умовам безпечного навчання.

Стаття 9. Правовий порядок у школі ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не

може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством..

Стаття 10. Символами шкільної республіки є : Герб, Прапор, Гімн.

Розділ 2. Права і обов'язки членів шкільного колективу.

Стаття 1. Учні мають право:

1.         Вимагати від дирекції школи створення необхідних організаційно-педагогічних
навчальних, матеріальних і санітарно-гігієнічних умов для одержання повноцінної освіти
та занять фізкультурою і спортом.

2.   Вільно вести дискусію з учителем,брати участь у самоуправлінні школи, мати право не погоджуватись з думкою вчителя та викладом матеріалу в підручнику з тих чи тих питань.

3.   Звертатися до органів шкільного самоврядування з проханням по перегляд рішення, прийнятого вчителем та іншими працівниками школи.

4.  Викладати дирекції школи, класному керівникові, будь-якому вчителеві свої проблеми, запитання, сумніви й одержувати від них допомогу, пояснення, відповідь.

5.  Представляти школу в конкурсах, оглядах, змаганнях та інших заходах.

6.  Вимагати гласності й об'єктивної оцінки своїх знань і вмінь з кожного предмета.

7.  На попереднє повідомлення про строк і обсяг письмових контрольних робіт (протягом дня може бути не більше двох контрольних чи атестацій).

8.  На повагу гідності в справах особистості, сімейних і товариських.

9.  На відпочинок під час перерв між уроками, на канікулах.

10. Випускати засоби масової інформації.

Стаття 2. Учні зобов'язані:

1.  Дорожити честю школи як своєю власною, примножувати шкільні традиції.

2.  Добросовісно вчитись, створювати доброзичливу і товариську атмосферу в школі, виявляти повагу до дорослих і товаришів, не принижувати гідності людини, виконувати розпорядження дирекції школи, педагогічної ради, учителів, поважати працю всіх працівників школи.

3.  Діяти в будь-якій ситуації на благо шкільного колективу, турбуватися про честь і авторитет школи, її естетичний вигляд, підтримувати в чистоті й порядку приміщення і територію, підтримувати шкільні традиції, дбати про чистоту рідної мови.

4.  Турбуватися про здоров'я і безпеку власного життя і своїх товаришів, займатися фізкультурою і спортом, не палити, не вживати алкогольних напоїв, наркотиків та інших одурманливих засобів, бути чистими і охайними.

5.  Дотримуватись правил суспільного співжиття.

Стаття 3. Учителі мають право на:

1.         Забезпечення умов для своєї професійної діяльності, вдосконалення кваліфікації;
педагогічну ініціативу, експериментальну роботу та поширення свого наукового
обґрунтованого педагогічного досвіду.

2.  Захист професійної честі та гідності.

3.  Участь в управлінні школою.

4.  Вільний вибір форм, методів і засобів навчання та виховання.

5.  Відповідні умови праці та побуту.

Стаття 4. Учитель зобов'язаний:

1.  Працювати чесно й добросовісно, бездоганно виконувати свої обов'язки, давати учням міцні та глибокі знання.

2.  Дотримуватися дисципліни праці. Нести персональну відповідальність за неналежне виконання своїх обов'язків.

3.  Поважати гідність учнів та батьків.

4.  Систематично підвищувати свій педагогічний рівень.

5.  Показувати приклад у праці, побуті, поведінці, пропагувати здоровий спосіб життя, турбуватися по своє власне здоров'я.

6.  Дотримуватись статуту школи.

Розділ 3. Вибори.

Стаття 1. Волевиявлення членів шкільного колективу здійснюється через вибори та інші форми безпосередньої демократії.

Стаття 2. Право голосу на виборах мають члени шкільного колективу, починаючи з 10-річного віку.

Стаття 3. Вибори є вільними і відбуваються на основі загального рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.

Розділ 4. Президент школи.

Стаття 1. Президент школи є главою школи і виступає від її імені.

Стаття 2. Президентом обирається учень 8-11 класів на основі загального рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на два роки. Одна і та ж особа не може бути президентом школи більш як два строки підряд. Чергові вибори президента проводяться в третій тиждень вересня поточного навчального року.

Стаття 3. Новообраний президент вступає на пост не пізніше як через 5 днів після офіційного оголошення результатів виборів.

Президент складає присягу: "Я, обраний президентом волею членів шкільного колективу, заступаючи на цей високий пост, присягаю на вірність школі, зобов'язуюсь захищати честь рідної школи, звеличувати її престиж, відстоювати права і свободи членів колективу, додержуватися Конституції школи, шкільних законів".

Стаття 4. Президент школи :

·       призначає позачергові вибори до Кабінету міністрів;

·       призначає міністрів;

·       утворює, реорганізовує, ліквідовує міністерства;

·       нагороджує;

·       має право «вето» щодо прийнятих Кабінетом міністрів законів.

Розділ 5. Кабінет міністрів

Стаття 1. Кабінет міністрів є вищим органом у системі органів виконавчої влади. Кабінет міністрів відповідальний перед президентом школи.

Стаття 2. До складу Кабінету міністрів школи входять міністри:

освіти - міністерство освіти підбиває підсумки успішності, організовує допомогу учням у навчанні, влаштовує конкурси, виставки з різних навчальних дисциплін;

культурно-просвітницької роботи – міністерство з культурно-просвітницької роботи проводить свята, вечори, дискотеки, екскурсії;

спортивно-туристичної роботи - міністерство з спортивно-туристичної роботи пропагує здоровий спосіб життя, організовує лекторії для учнів та батьків;

чистоти і порядку - міністерство з чистоти і порядку організовує чергування по школі, слідкує за порядком, та зовнішнім виглядом школярів;

інформації і публікації - міністерство інформації і публікації відповідає за художнє оформлення школи, шкільні засоби масової інформації;

милосердя та здоров’я - міністерство милосердя та здоров’я відповідає за шефську роботу з учнями початкової ланки та залучає учнів школи до всеукраїнських акцій милосердя