Науково – методична проблема
Спаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
«Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя у соціокультурному просторі сільської школи»
Система роботи над науково – методичною проблемою
План заходів з реалізації науково – методичної проблеми
Аналіз роботи над науково – методичною проблемою у 20__ р
Система роботи над науково – методичною проблемою школи
«Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя
у соціокультурному просторі сільської школи»
І етап - підготовчий. Визначення проблеми(2014 р.) |
|
|
1. Планування роботи.
. |
1. Вибір науково-методичної проблеми. 2. Психологічна готовність колективу до реалізації проблеми. 3. План роботи, у якому передбачено основні заходи з реалізації проблеми. |
|
ІІ етап. Науково-теоретичне обґрунтування даної проблеми та шляхи її реалізації (2015 р.) |
|
|
1. Вивчення літератури з проблеми. 2. Робота науково-методичної ради. 3. Робота шкільних МО 4. Методична декада (відкриті уроки, години спілкування, позакласні заходи). 5. Оперативно-методичні наради. 6. Позакласна робота з даної проблеми. 7. Відвідування уроків, годин спілкування, позакласних заходів адміністрацією школи з наступним аналізом. 8. Колективна та індивідуальна робота з батьками. |
1. Вироблення рекомендацій, розкриття суті основних ідей 2. Вибір тем, над якими працюватимуть вчителі. 3. Оформлення картотеки. 4. Удосконалення знань і навичок педагогів з питання вивчення навчальних можливостей учнів. 5. Теоретичне вивчення педагогами даної проблеми. 6. Позитивні зміни рівня інтелектуального розвитку учнів, підвищення результативності участі в олімпіадах, конкурсах. 7. Педагогічна просвіта батьків. 8. Аналіз рекомендацій. Вивчення пріоритетних завдань. |
|
ІІІ етап. Практичне дослідження проблеми (2016-2017 роки) |
||
1. Різна форма роботи: - взаємовідвідування уроків; - творчі звіти педагогів, звіти шкільних МО 2. Діяльність шкільних МО. 3. Психолого-педагогічні консиліуми. |
1. Удосконалення форм методичної роботи. 2. Удосконалення педагогічної майстерності з даної проблеми. 3. Виховання дієвого інтересу до самостійної навчальної діяльності. Підвищення ефективності та результативності навчально-виховного процесу. |
|
ІV етап - підсумковий (2018 р.) |
|
|
1. Конференція з висвітлення досягнутих конкретних і результатів. 2. Фестиваль методичних ідей, педагогічних знахідок. 3. Творчі звіти 4. Конференція «Про підсумки роботи школи над реалізацією методичної проблеми». |
1. Вироблення практичних рекомендацій, використання їх у педагогічній практицівчителів, вихователів. 2. Узагальнення педагогічного досвіду. 3. Впровадження позитивних результатів у практику роботи школи. 4. Розробка шляхів корекції та контролю. |
|
Заходи що до реалізації науково-методичної проблеми
«Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя
у соціокультурному просторі сільської школи»