Субота, 21.09.2019, 08:22
Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Вхід на сайт
Категорії розділу
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Спаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Спаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Науково-методична проблема

 

Науково – методична проблема

Спаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

 

«Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя у соціокультурному просторі сільської школи»

Система роботи над науково – методичною проблемою

План заходів  з реалізації науково – методичної проблеми

Аналіз роботи над науково – методичною проблемою у 20__ р

 

 

 


Система роботи над науково – методичною проблемою школи

«Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя

 у соціокультурному просторі сільської школи»

І етап - підготовчий.   Визначення проблеми(2014 р.)

 

1. Планування роботи.

 

.

1. Вибір науково-методичної проблеми.

2. Психологічна готовність колективу до реалізації проблеми.

3. План роботи, у якому передбачено основні заходи з реалізації проблеми.

 

ІІ етап.   Науково-теоретичне обґрунтування даної проблеми та шляхи її

реалізації (2015 р.)

 

1. Вивчення літератури з проблеми.

2. Робота науково-методичної ради.

3. Робота шкільних МО

4. Методична декада (відкриті уроки, години спілкування, позакласні заходи).

5. Оперативно-методичні наради.

6. Позакласна робота з даної проблеми.

7. Відвідування уроків, годин спілкування, позакласних заходів адміністрацією школи з наступним аналізом.

8. Колективна та індивідуальна робота з батьками.

1. Вироблення рекомендацій, розкриття суті основних ідей

2. Вибір тем, над якими працюватимуть вчителі.

3. Оформлення картотеки.

4. Удосконалення знань і навичок педагогів з питання вивчення навчальних можливостей учнів.

5. Теоретичне вивчення педагогами даної проблеми.

6. Позитивні зміни рівня інтелектуального розвитку учнів, підвищення результативності участі в олімпіадах, конкурсах.

7. Педагогічна просвіта батьків.

8. Аналіз рекомендацій. Вивчення пріоритетних завдань.

 

ІІІ етап. Практичне дослідження проблеми (2016-2017 роки)

1. Різна форма роботи:

- взаємовідвідування уроків;

- творчі звіти педагогів, звіти шкільних МО

2. Діяльність шкільних МО.

3. Психолого-педагогічні консиліуми.

1. Удосконалення форм методичної роботи.

2. Удосконалення педагогічної майстерності з даної проблеми.

3. Виховання дієвого інтересу до самостійної навчальної діяльності. Підвищення ефективності та результативності навчально-виховного процесу.

 

ІV етап - підсумковий (2018 р.)

 

1. Конференція з висвітлення досягнутих конкретних і результатів.

2. Фестиваль методичних ідей, педагогічних знахідок.

3. Творчі звіти

4. Конференція «Про підсумки роботи школи над реалізацією методичної проблеми».

1. Вироблення практичних рекомендацій, використання їх у педагогічній практицівчителів, вихователів.

2. Узагальнення педагогічного досвіду.

3. Впровадження позитивних результатів у практику роботи школи.

4. Розробка шляхів корекції та контролю.

 


Заходи  що до реалізації науково-методичної проблеми

«Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя

у соціокультурному просторі сільської школи»